יוצאים לקמפינג? איזה כיף! הנה מה שאתם צריכים לקמפינג טוב

מבוא: כל מה שאתם צריכים לדעת על קמפינג

קמפינג זו דרך מצוינת ליצור קשר עם הטבע וליהנות מהטבע. זוהי גם דרך חסכונית לטייל, שכן ניתן לעשות קמפינג כמעט בכל מקום ולא צריך להוציא מאות ואלפי שקלים על מלונות, צימרים וכו’. זה רק אתם, מתחת לכוכבים.

ציוד הקמפינג הטוב ביותר יהיה תלוי בסוג החוויה שאתם מחפשים. אם תרצו לעשות קמפינג בתנאי מזג אוויר קרים במיוחד למשל, אז תזדקקו לאוהל עמיד בפני רוח ועמיד למים, והאוהלים האלו הם על הצד המקצועי יותר של ציוד לקמפינג והם גם עולים בהתאם.

אם המטרה שלכם היא יותר תרמילאות ולא רק קמפינג, אז ציוד קל משקל עשוי להיות האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד קמפינג שניתן להשתמש בו למטרות שונות. ציוד המחנאות הטוב ביותר יהיה תלוי בצרכים שלכם בכל הנוגע לבילוי בחוץ וההרפתקאות שמחכות לכם!

איזה ציוד אני צריך בשביל טיול קמפינג מוצלח?

כאמור, קמפינג היא פעילות חוץ פופולרית הכוללת שהייה באזור טבעי כמו פארק לאומי או יער, בדרך כלל באוהלים. קמפינג נתפס לעתים קרובות כדרך חסכונית ליהנות מהטבע ומהטבע.

ציוד מחנאות יכול לכלול כל מה שאתם צריכים לקמפינג, כגון שקי שינה, כיסאות קמפינג, אוהלים ועוד.

הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שאתה צריך לטיול הקמפינג הבא שלכם:

אוהל – קנו אוהל שמתאים לעונה שבה אתם מטיילים, וכדאי מאוד אוהל עם הגנה נגד יתושים, בעיקר בקיץ כמובן.

שק שינה – כמו אוהל, שק שינה צריך לתת לכם מענה בהתאם לעונת הטיולים. אם אתם נוסעים בחורף, אתם צריכים כנראה שק שינה תרמי.

פנספנס הוא חשוב לכל קמפינג, על מנת שתוכלו להתנהל בלילות, כמו להכין אוכל, להתארגן לפני שינה, לשבת ביחד ועוד. לקמפינגים הכי מומלץ לקנות עששיות שטח שמבוססות על טכנולוגיית לד וכך הן יכולות להאיר חזק וגם הסוללה מחזיקה להמון זמן.

פריטים חיוניים נוספים שכל מטייל צריך להחזיק ולמה תרצו גם אותם!

1. תיק גב:

אתם צריכים תיק גב גדול מספיק כדי לשאת את כל הציוד שלכם ועדיין שיישב לכם בנוחות על הגב. משקל התרמיל ישפיע על מידת הנוחות שתהיה לכם במהלך הקמפינג במיוחד אם אתם עושים גם טרקים פה ושם, לכן חשוב למצוא תיק גב קל משקל אך עדיין עמיד לכל מה שתתקלו בו במהלך הטיול שלכם. ודאו שרצועות הכתפיים מרופדות כך שהן לא יווצרו תחושה לא נעימה בכתפיים שלכם כאשר אתם נושאים משקל כבד.

2. שק שינה:

למרות שכבר דיברנו על שק שינה בסעיף הקודם, נזכיר אותו שוב. שק שינה אמור לשמור על חום ונוחות בלילה, גם כשקר בחוץ, הוא צריך להגן עליכם, ושק שינה טוב יגן עליכם גם מזוחלים למיניהם.

שקי שינה מגיעים בגדלים וטכנולוגיות שונות, יש אפילו שקי שינה שמתאימים לתנאי קור קיצוניים כמו 0 מעלות צלזיוס (שזה קר בטירוף!).  הם מגיעים גם בחומרים שונים כגון פוך או נוצות סינתטיות. אתם לא צריכים לקנות את שק השינה היקר ביותר עם הטכנולוגיות הטובות ביותר. אתם יכולים גם לקנות משהו פשוט יחסית אם כל מה שאתם עושים זה קמפינג משפחתי בצפון למשל.

Liked This Article ? Share With A Click
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp

You Might Find This Intresting

הפועל באר שבע קופונים ומבצעים מגזין רכב איכות חיים מאמרים איכותיים ביושל ואוכל הפועל באר שבע כתבות איכות לרכב חדש טכנולוגיה וקידמה גני אירועים בשפלה רכב מפרט מאמרים ישראל רכב מסחרי חדשות איכות הסביבה במבצע רגאיי אקווריום מימון רכב עצה לחיים רגאיי מימון רכב נופש גן אירועים מימון רכב איסוזו דימקס מזגן VRF חופים ופנאי אימון אישי רכבים מסחריים גאדג'טים לגיקים נדל"ן בישראל מגזין לגבר תיקון מסך סקוט דיאנג'לו מאזדה 3 שבלול-שופ מומחים לקידום באינטרנט השכרת מקרן רמקולים מוגברים פסנתר חשמלי גיטרה בס

GROW//EARN

YOUR NEXT WEBSITE SEO & PPC SOCIAL PRESENCE